20. maj 2013

Lazy Sunday


It's no secret, that my favorite danish knit designer is

Daffodil is now on the needles -
I just wish, I had bought the original yarn.

At the moment I'm a lazy knitter and don't want to think so much.
If this project doesn't work, it's a waste of money to buy yarn....

If it works, I might knit one more!
...but first I have to finish this one.




Beside knitting I made oven dried tomatoes, rhubarb compot,
snack buns with rye and chocolate, bread, humus.




All for now.
Time to knit a bit more and watch House of Cards with my hubby.

10 kommentarer:

  1. Mumf det ser lækkert ud, både tomater og strik.

    SvarSlet
  2. ..hvis du ikke har prøvet tomater, så er du nødt til det! De er mumse lækre og fast indhold i køleskabet på denne tid af året.

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud med det strik og tomaterne er gode. Det ved jeg :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. .....har overvejet at prøve dem på tærten, du gav mig opskrift på.

      Slet
  4. Den er så smuk! Jeg lavede den for nogle år siden, og det er stadig totalt yndlingstøje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er meget smuk. Jeg har luret på den længe og slog til, da den "nye" version er med i Finstickat, var der ingen tvivl.

      Slet
  5. Lykke til videre med Daffodil. Jeg er sikker på at du blir ferdig og kjempefin! Ovnsbakte tomater høres deilig ut!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anne Marie. Tomaterne er et must i vores køleskab og gode til næsten alt.

      Slet
  6. åååå mette jeg kunne ønske jeg kunne ta med meg mitt strikketøy
    og
    ta en tur til deg og nyte dine deilige matretter sammen med deg!: )
    jeg synes din daffodil ser riktig så fin ut i det garnet
    og
    jeg er SÅ sikker på at du mestrer den oppskrift!

    knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville jeg også ønske, Vibeke. Vi skulle nå hygge os med te, strik, mad og meget at tale om.

      Slet

your comments make me happy