20. marts 2012

sunshine on a rainy day

my friend, Kay, has given me a sunshine award
- thank you


...and I have to answer some questions too
favourite colour: sometimes red, sometimes blue ... it changes all the time
favourite animal: duck
favourite non-alcoholic drink: homemade ginger lemonade
Facebook or Twitter: Facebook
getting og giving presents: giving
favourite flower: tulips
favourite pattern: dots
passion: crafting, books, baking, cooking, movies
favourite number: I don't have a favourite number
 
 
I pass this award on to
 
 

Enjoy your day


4 kommentarer:

  1. Dejligt billed.

    Jeg blev virkelig glad for din mail og for din kommentar på Badut. TAK.

    SvarSlet
  2. Tak - og i lige måde, Marina.

    SvarSlet
  3. Tak, Mette. Det blev jeg rigtig glad for, nu må jeg lige se om jeg ikke kan få skrevet lidt på min blog. Dit billede inspirerer i hvert fald mig til at få købt nogle blomster.

    Kh Gitte

    SvarSlet
  4. Dejligt, Gitte. Ja, vi trænger til blomster, gør vi. Glæder mig til at se hvad du får skrevet på din blog.

    SvarSlet

your comments make me happy